To druga w ciągu kilku miesięcy współpraca obu marek.
W sierpniu zeszłego roku marki Levi’s i GANNI wypuściły swoją pierwszą wspólną kolekcję zatytułowaną Love Letter. Teraz przyszła pora na sequel tej współpracy. Ubrania z nowej kolekcji reprezentują ducha zrównoważonej i proekologicznej mody – wszystkie kreacje powstały bowiem z bawełny konopnej. Uprawa konopi wymaga mniej wody i pestycydów niż uprawa tradycyjnej bawełny. Różni się także w dotyku.
– Współpraca z Levi’s to była wspaniała zabawa. Już od samego początku czuliśmy, że jest między nami chemia, a nasze wizje są zbieżne. Podczas wspólnej pracy poznaliśmy też nowe materiały wykorzystywane podczas tworzenia odzieży z denimu. Pamiętam, że gdy weszłam do siedziby głównej Levi’s i zobaczyłam, że członkowie naszego zespołu mają na sobie ubrania Levi’s i GANNI, od razu poczułam, że była to dobra decyzja. Kolekcja bazuje na ponadczasowych krojach, które dzięki swojej uniwersalności mogą być noszone na każdą okazję. A to wszystko za sprawą klasycznego denimu, który z czasem będzie stawał się jeszcze lepszy — mówi Ditte Reffstrup, Cretive Director marki GANNI.
Zdjęcia dokumentujące nową kolekcję Levi’s i GANNI w Kopenhadze, Londynie i San Francisco stworzyła Rosie Marks. Użycie kartonowych cutoutów sprawiło też, że sesja zdjęciowa powstała w bezpiecznych warunkach, które ograniczały rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19.
Składająca się z 14 elementów kolekcja obejmuje sukienki, koszule, kurtki, spodnie, koszulki oraz bluzy i będzie dostępna na stronie ganni.com, levi.com oraz w sklepach GANNI na całym świecie, a w Polsce także stacjonarnie w Elektrowni Powiśle i DH Vitkac od 24 lutego 2021 roku.









